Posiadamy części samochodowe do marki Rover.
Sprzedaż stacjonarna części do Rover
Do naszej lokalizacji blisko jest z takich miast jak:
Bydgoszcz (40 min.), Toruń (65 min.), Inowrocław (25 min.), Gniezno (45 min.)
Blisko jest również z: Pakość, Żnin, Łabiszyn, Strzelno, Nakło nad Notecią, Szubin, Mogilno, Gniewkowo, Solec Kujawski.
Realizujemy również sprzedaż wysyłkowo.
Kontakt - części Rover
793031115
Sprzedaż internetowa / wysyłkowa Rover
Nasze części Rover na Allegro
Części Rover - sklep internetowy
Części do Rover w sklepie online
-
Części karoserii Rover
- Atrapy / grille Rover
- Błotniki Rover
- Dachy Rover
- Drzwi Rover
- Elementy Cięte Rover
- Haki holownicze /
wkrętki Rover
- Kabiny Rover
- Klamki zewnętrzne Rover
- Klapki wlewu paliwa Rover
- Klapy Rover
- Listwy Rover
- Lusterka zewnętrzne Rover
- Maski Rover
- Nadkola Rover
- Ograniczniki drzwi Rover
- Osłony / zaślepki Rover
- Pasy przednie Rover
- Pasy tylne Rover
- Podszybia Rover
- Podłogi Rover
- Pozostałe Rover
- Progi Rover
- Ramy Rover
- Szyby Rover
- Słupki Rover
- Uszczelki Rover
- Wsporniki / mocowania Rover
- Zabudowy Rover
- Zawiasy Rover
- Zderzaki Rover
- Zestawy części
blacharskich Rover
- Atrapy / grille Rover
-
Silnik i osprzęt Rover
- Alternatory Rover
- Aparaty zapłonowe Rover
- Blok silnika Rover
- Cewki Rover
- Czujniki Rover
- Głowice Rover
- Kolektory ssące Rover
- Kolektory wydechowe Rover
- Koła pasowe Rover
- Koła zębate /
napinacze Rover
- Miski olejowe Rover
- Obudowy filtrów
powietrza Rover
- Obudowy termostatów Rover
- Osłony silnika Rover
- Pokrywy / osłony Rover
- Pokrywy zaworów Rover
- Pompy oleju Rover
- Pompy podciśnieniowe Rover
- Pompy wspomagania Rover
- Pompy wtryskowe Rover
- Pozostałe Rover
- Przepustnice Rover
- Przepływomierze Rover
- Przewody Rover
- Rozruszniki Rover
- Silniki kompletne Rover
- Smarowanie silnika Rover
- Sprężarki
klimatyzacji Rover
- Słupki silnika Rover
- Turbosprężarki Rover
- Wały korbowe / tłoki Rover
- Wtryskiwacze Rover
- Zawieszenie silnika Rover
- Zawory EGR Rover
- Zawory podciśnienia Rover
- Łapy / wsporniki Rover
- Alternatory Rover
-
Układ elektryczny Rover
- Czujniki Rover
- Elektrozawory Rover
- Moduły Bluetooth Rover
- Moduły BSI Rover
- Moduły BSM Rover
- Moduły komfortu Rover
- Moduły PDC Rover
- Moduły świateł Rover
- Moduły świec Rover
- Moduły USM Rover
- Moduły wentylatorów Rover
- Obudowy akumulatorów Rover
- Oporniki / rezystory Rover
- Podnośniki szyb Rover
- Potencjometry gazu Rover
- Pozostałe Rover
- Przekaźniki Rover
- Przewody Rover
- Sensory Rover
- Skrzynki bezpiezników Rover
- Stacyjki Rover
- Sterowniki / moduły Rover
- Sterowniki silnika Rover
- Sterowniki skrzyni
biegów Rover
- Układ elektryczny
silnika Rover
- Zamki Rover
- Czujniki Rover
-
Układ paliwowy Rover
- AdBlue Rover
- Chłodnica paliwa Rover
- Czujniki Rover
- Klapki wlewu Rover
- Korki wlewu paliwa Rover
- Listwy wtryskowe Rover
- LPG Rover
- Obudowy filtrów
paliwa Rover
- Podgrzewacze Rover
- Pompowtryskiwacze Rover
- Pompy paliwa Rover
- Pozostałe Rover
- Przewody paliwowe Rover
- Regulatory Rover
- Rury wlewu paliwa Rover
- Sterowniki Rover
- Wlewy Rover
- Zawory Rover
- Zbiorniki Rover
- AdBlue Rover
-
Układ zawieszenia Rover
- Amortyzatory
przednie Rover
- Amortyzatory tylne Rover
- Belki / wsporniki Rover
- Belki zawieszenia Rover
- Czujniki Rover
- Piasty Rover
- Podstawy /
wzmocnienia Rover
- Pompy
hydraulicznego zawieszenia Rover
- Pozostałe Rover
- Resory Rover
- Sprężyny przednie Rover
- Sprężyny tylne Rover
- Stabilizatory Rover
- Wahacze Rover
- Wózki / trawersy Rover
- Zwrotnice Rover
- Amortyzatory
przednie Rover
-
Wyposażenie wnętrza Rover
- Boczki drzwi Rover
- Deski rozdzielcze Rover
- Dźwignie hamulca
ręcznego Rover
- Elementy mocujące Rover
- Fotele / kanapy Rover
- Gałki zmiany biegów Rover
- Kierownice Rover
- Klamki Rover
- Kompletne wnętrze Rover
- Kratki Rover
- Lewarek zmiany
biegów Rover
- Liczniki Rover
- Lusterka wewnętrzne Rover
- Lusterka wewnętrzne Rover
- Mocowanie koła
zapasowego Rover
- Napinacze pasów Rover
- Nawigacje Rover
- Oświetlenie kabiny Rover
- Osłony / zaślepki Rover
- Panele nawiewu /
klimatyzacji Rover
- Panele sterowania Rover
- Pasy bezpieczeństwa Rover
- Pedały Rover
- Podsufitki Rover
- Poduszki powietrzne Rover
- Podłokietniki Rover
- Popielniczki Rover
- Pozostałe Rover
- Półki tylne Rover
- Przełączniki świateł Rover
- Przełączniki szyb Rover
- Przełączniki
tempomatu Rover
- Przełączniki
wycieraczek Rover
- Przełączniki
zespolone Rover
- Rolety bagażnika Rover
- Schowki / półki Rover
- Sprzęt audio
fabryczny Rover
- Taśmy airbag Rover
- Tunele Rover
- Wyświetlacze radia Rover
- Włączniki świateł Rover
- Włączniki świateł
awaryjnych Rover
- Boczki drzwi Rover
Ostatnio dodane części marki Rover
Zobacz wszystkie >Kilka słów o marce Rover
Choć historia firmy Rover zamknęła się w roku 2008, ten producent samochodów z Birmingham zasługuje na to, aby poświęcić mu chwilę uwagi. W historii motoryzacji zapisał się złotymi zgłoskami, a my – Polacy – zawdzięczamy mu więcej niż sądzimy. Założona w 1883 roku firma zajmowała się produkcją rowerów i wprowadziła je do obiegu w postaci, jaką znamy do dziś, a więc jako pojazdy napędzane łańcuchem z kołem przednim i tylnym charakteryzującym się taką samą wielkością. Właśnie takie pojazdy pojawiły się na ziemiach polskich pod zaborami szybko zyskując sobie ogromną popularność. Była ona na tyle duża, że już na zawsze pozostały rowerami.
Dla samej historii marki znacznie ważniejszy wydaje się jednak rok 1901, Rover powitał bowiem dwudziesty wiek jako producent samochodów. Pierwszy model – Rover 8 – był samochodem przeznaczonym dla dwóch osób, a jego projektant – Edmund Lewis – stał się pracownikiem firmy rezygnując ze współpracy z Daimlerem.
Z czasem oferta firmy poszerzyła się o motocykle i ciężarówki, nigdy jednak nie zapomniano o samochodach osobowych. Przełomowy okazał się jednak przede wszystkim początek lat trzydziestych. Wielki Kryzys sprawił, że Rover musiał zrezygnować z produkcji motocykli i rowerów, a nowe władze firmy zadecydowały, że swoją ofertę będą adresowały do nabywców, którym marzy się rozwiązanie bardziej luksusowe niż dominujące wówczas w sprzedaży Fordy i Austiny.
W 1950 roku w sprzedaży pojawił się pierwszy samochód, do którego napędu wykorzystano turbinę gazową z silnikiem umieszczonym za siedzeniami, lata pięćdziesiąte i sześćdziesiąte okazały się też złotymi latami koncernu. W roku 2005 firma ogłosiła niewypłacalność, a produkcja została wstrzymana.